BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
:: THANK YOU FOR YOUR VISIT :) ::
KISAH CINTA BUDAK COMOT & BUDAK MATA EMPAT
GARDEN SAKURA WEDDING VS GREEN GARDEN WEDDING
DAN APABILA BUDAK COMOT PERASAN DIE COMEL....
MANAKALA SI BUDAK MATA 4 PERASAN DIE MACHO....
MAKA....

2010-02-16

BUKAN NIATKU ~

BUKAN NIATKU
Artis : Devotees
Komposer : Abd Halim Bin Ahmad (Neurotic Studio)
Penulis Lirik : Abd Halim Bin Ahmad (Neurotic Studio)
Susunan muzik : Abd Halim Bin Ahmad (Neurotic Studio)
Studio rakaman : Neurotic Studio
Penerbit : Abd Halim Bin Ahmad
Masa : 4:06

Berjanjiku di suatu ketika
Bahwa aku takkan menduakan-Mu
Dan aku takkan biar sesiapa
Cuba memalingku dari jalan bahagia

Ternyata dalam perjalanan ini
tidak semudah yang kutafsirkan
jalannya beribu lorongnya berliku
jika tersilap langkah menyesal ku selamanya

Kasih andai cinta yang kusemai
Rapuh menanti ditewas dugaan
Maafkan aku kiranya tak tertanggung
Segala harapan yang diberikan
Maafkan aku yang tiada berdaya
Walau bukan niatku untuk melakukannya

Mungkin kah ada pengampunan dari-Mu
Kembalikan fitrah kehambaanku
Hinanya aku merayu kepada-MU
Setelah kering dosa yang kulakukan
Maafkan aku yang tiada berdaya
Kerna bukan niatku untuk melakukannya

~ ...Maafkan ku sahabat...~

Walau sukar untuk kuluahkan

Biarlah Hanya ILAHI yang tahu

sarat luka dan duka di hati

inilah dugaan,jodoh dan takdir buat kita

Moga kita kan sama-sama bahagia

&

terima takdir ini

percayalah...ini bukan niatku

tapi inilah takdir kehidupan duniawi ...

0 comments:

~ FA.RA~hana's CLICK ~