BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
:: THANK YOU FOR YOUR VISIT :) ::
KISAH CINTA BUDAK COMOT & BUDAK MATA EMPAT
GARDEN SAKURA WEDDING VS GREEN GARDEN WEDDING
DAN APABILA BUDAK COMOT PERASAN DIE COMEL....
MANAKALA SI BUDAK MATA 4 PERASAN DIE MACHO....
MAKA....

2011-02-09

JAPANESE UMBRELLA..OOOO ELLA... ELLA....

model payung : sweety... hihi
asal masam jek muka die tu, senyum la sikit ...


sweety da senyum n da pandai posing depan kamera... hihi


payung ni da beli masa tahun lepas tapi baru skang nak upload

huhu.... 


mule2 da beli 2, then rase xcukup. beli lagi 2... sangt jatuh cinta dengan payung tersebut

rezeki u oll....

mase tu i jalan2 ngan incik fiance kat Nilai 3, 

tetibe mate i xberkelip2....

dari jauh da nampak payung tersebut

rasa macam nak menjerit je dalam hati

Allah je tahu

tu la rezeki dariNYA

memang teringin nak beli payung tersebut

tapi xplan pun nak beli kat Nilai 3 n xtau pun kat situ ade jual

sebb kedai tu macam kedai 2 ringgit je...

kedai pon agak tersorok....

senyum sampai telinga bile dapat payung tersebut....

oleh kerana suka sangat

i beli lagi 2... (hari yang lainnya)

tapi mase beli kali ke2

payung tu dah tinggal sikit

xsampai sepuluh...

ade macam2 warna, kuning,purple,hijau dll

so... the conclusion, inilah namanya rezeki :)

xsemestinya rezeki itu datang dalam bentuk duit

tapi....

macam-macam boleh dikategorikan sebagai rezeki

antaranya nikmat kejayaan, kebahagiaan dan lain-lain (adoyai.. berceramah pulak si budak comot ini)

akhir kata 'sediakan payung sebelum hujan'

opz..ade kene mengena ke? hihi

4 comments:

Nida said...

Salam...

Kak Nida kalau pandang benda2 cute macam ni (payung).. mesti terfikir untuk anak2 akak..hehe

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

cantik.. x sangka kat nilai ade jual payung2 cenggini.. nnt nak ushar jgklah :)

adorable ~A.N.A said...

kk nida : alo..lo.. comeynye akk.. ibu mithali ye..sellu fikir anak2..hihi
pinky ladies with pinky shoes :
hihi... 2 la, i pon xsngka, kedai dekat sebaris marybrow tau, hujung sekali...

queen aida said...

nnt mesti tawen ni,byk bunga sakura kn?kn?hehe..niway comel payung 2

**cmane ye awk buat mouse n tulisn bole menari2 2?geram nk buat jgk ;p

~ FA.RA~hana's CLICK ~