BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
:: THANK YOU FOR YOUR VISIT :) ::
KISAH CINTA BUDAK COMOT & BUDAK MATA EMPAT
GARDEN SAKURA WEDDING VS GREEN GARDEN WEDDING
DAN APABILA BUDAK COMOT PERASAN DIE COMEL....
MANAKALA SI BUDAK MATA 4 PERASAN DIE MACHO....
MAKA....

2011-06-08

BUNGA PAHAR MODEN - DIY




ok.. ni antara bunga pahar untuk majlis resepsi nanti
bunga pahar malam berzanji xterpk lagi..hihi

mule2 hangat2 nk buat bunge dip..lpas tu xsempat
lepas tu berangn pulak nk buat bunge kristal
ayoyo... tak sempat jugak (lari bajet sebenarnye..huhu)

then i pon bercadang bagi ini...

yek..ini... jagn xpercaye

huhu... xsiap deco lagi ni... kite bagi teaser jek

nak buat ape dengan benda ni?





TARA....


ana akan masukkan mini glass kisah cinta kami..

huhu...

hanye ade 100 pcs...

siape nk kene la renjis2 i..hihi


lepas tu dalam glass tu nak bubuh coklat ferrero rocher... amacam? ok x?

huhu.... sory u oll.. my wed xde bagi telur :(

i gantikan coklat yek...

nanti pahar akan digantung dekat besi pahar...

tapi idak ler besi ni..besi ni cntik,besi i putih biase jek... :(


nak tengok hasil sebenar? tunggu!!!


 

3 comments:

Hidayati Farhan said...

mana bunga paharnya ana? blurr jap. hehe

adorable ~A.N.A said...

haha... benda gantung2 tu la... :P ntah pape jek i ni kan? olok2 nk buat kelainan..cit....

♥ Kasut Pink ♥ said...

ade tgk kat nilai dulu.. skrg macam2 bentuk benda dijadikan bunga pahar gantung2 tu kan..

~ FA.RA~hana's CLICK ~